Nu måste något huvud rulla...

Då satt man åter här i väntans tider. Om inte allt går käpprätt åt de osaligas straffort så skall jag snart ha tillgång till ytterligare ett antal trevliga TV-kanaler. Planen har varit att ha detta ombesörjt senast onsdag. Då är det nämligen dags för lite trevlig fotboll på allehanda arenor runt om i Europa. Men nu känns det inte längre lika brådskande. Detta på grund av att Viasat ytterligare en gång lagt en kabel i ytterligare ett blått skåp. Jag vet inte vem som bär ansvaret men något huvud måste rulla. Jag har försökt hitta ett namn att hänga ut men det närmaste jag kommer är Jan Stenbeck och han är ju redan död.

 

Problemet är alltså följande. För andra gången den här säsongen (av två gånger möjliga) har Viasat fullkomligt misslyckats med att lista ut vad den betalande publiken vill se. Utav 16 matcher i UEFA Champions League visar man 10, bara 1 av dessa i en kanal som ingår i Svenssons basutbud. Man har därefter valt att Svensson ska få se en riktig skitmatch. Detta kan jag förstå, inte acceptera, men förstå. Vill man se de mer intressanta matcherna får man allt betala lite extra. Men om man nu betalar!? Då borde man väl för f***n få se de bästa matcherna!? NÄE!

 

Jag är beredd att sätta vilket organ som helst på att både Lyon, Milan, Chelsea och Atletico Madrid har fler supporters i Sverige än vad t.ex. CSKA Moskva har! Jag behöver inte ens ett hyfsat odds för att sätta en av mina mest kära kroppsdelar.

 

Jag ska försöka peppa igång med lite inspirerande bilder...

Detta bjudet vi på

/ Andreas


Kommentarer
Postat av: Janna

höll på att ramla av stolen innan jag förstod att det var du som hade gjort ett inhopp i bloggen.

trodde stackars johanna hade blivit hjärntvättad..

2009-09-29 @ 15:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0