Trevlig kille 28 söker...

Det är otroligt jobbigt att så få personer i min närhet spelar golf. Ännu jobbigare är att lika få visar något intresse för att ge det minsta lilla chans.

Jag har lite svårt att se hur jag skulle kunna vara så skeptisk. Om någon av mina vänner kom till mig och sa "Jag har hittat ett recept på VÄRLDENS GODASTE efterrätt!" Skulle jag då titta konstigt på dem och meddela att jag nog nöjer mig med en skopa vaniljglass, utan vanilj, från Willys?

Jag vill ju gärna tro att mina nära och kära skulle kunna tänka sig att offra en förmiddag av sina liv om det skulle göra mig superglad. Kanske måste jag först skaffa mig ett intresse där röven inte måste lämna soffans trygga dynor..


Bro Hof
Hur är man funtad om den här bilden inte väcker minsta intresse?

Härmed söker jag nya vänner som spelar eller åtminstone är beredda att pröva på golf.

/ Andreas

Kommentarer
Postat av: slida

jag skulle kunna prova spela golf. jag tror dock inte att jag skulle vara så awsome.

2009-05-10 @ 18:40:10
URL: http://kungkotte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är på! Hittade denna wallpaper, tänkte på dig direkt: http://i39.tinypic.com/2v32883.jpg

2009-05-11 @ 16:40:58
Postat av: Alexander

Det var jag som skrev

2009-05-11 @ 21:14:59
Postat av: janet

jag skänker min karl till detta välgörande ändamål

2009-05-14 @ 18:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0