Juckdansen

Godkväll. Det har som synes inte gått så bra för mig med bloggandet de senaste dagarna. Det beror på att min egen dator vill mig illa. Nu har jag dock lagt vantarna på Andreas dota men jag känner mig inte helt hemma.

 

Jag drar väl en liten resumé. I fredags var jag ledig, jag började dagen med att "försova" mig. Jag har ingen självdiciplin när jag är ledig, det är bäst att alltid ha en liten aktivitet att kliva upp till. Jag åkte till hästarna men var inte ridsugen så jag tog med löpardojjorna och for ut och sprang med Simzon i grimskaft. Det var jättemysigt! Vi for en lov längs byavägen. På fredagkvällen blev det grillning, spel och skvaller med Nora och André. Perfekt ledig fredag.

 

Igår var det lördag, det var grymt varmt och jag var pepp på livet. Red Simzon tillsammans med Sandra som hade hand om Winston. Det gick riktigt bra faktiskt, lilla S var sammarbetsvillig. Jag åkte vidare till hippon efter det, mötte upp Suddens ägare Emelie som var och tittade på ponnyhopptävling. Sedan red jag lite dressyr på Walter vilket gick strålande. Kvällen inleddes med en perukförfest med Linn, Linn, deras crew och Mallis. Sedan styrdes utgång på schlager vilket blev sjukt trevligt. Jag, Malin och ett dansgolv slår bara aldrig fel. Tusen tack Linn för att du lärde oss juckdansen!

 

Idag har jag jobbat med bakissvettningar. Det har varit tungt men relativt lugnt ändå. Jag och Adiam har bytt väst vilket inte var till min fördel, haha. Imorgon börjar dagen med en joggingsväng med Mosebacke, kan dagen börja bättre? Sov gott! Johanna


Kommentarer
Postat av: linn

haha, det var så lite så.

och 21 årsdagen var 21 april, så det var lugna pucken! ses i em!

2010-05-10 @ 09:26:37
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0