Pappas flicka

Pappas flicka har idag fått ett par riktigt elita löpartights märke adidas, en nike funktionströja och ett par vita/rosa nike löparskor. Hihi!

 

Sedan har jag köpt mig själv en tröja, ett skärp och en foundation för att fira min löningsdag. Och en tasskräm. Så det var den shoppingen för den här månaden och ingen bikini blev det. Förresten har jag hämtat ut min telefunk, den är däremot inte riktigt elit som tightsen men den duger gott åt mig som är teknikhatare.

 

Dagens motion blev en lång promenad med mamma och dogsen (de fick dock gå hem efter halva, Mio höll på att smälla av i värmen) och ett litet töntigt gympapass inomhus. Jag var ju tvungen att prova outfitten!!

 

Nu ska jag möta upp Sofia i la stada, Andreas ska till sitt grabbgäng. Jag gillare! Dala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0