Monsterhagel

Hej! Jag började dagen med en löparrunda som planerat, dock utan Dalila. Tyvärr började det monsterhagla efter halva rundan, men det resulterade i alla fall i att Mio drog hem oss alla tre i en mycket rask takt. Efter det körde jag en tvätt, tittade lite på days och så. Och så har jag jobbat då. Det gick riktigt segt idag.

 

Imorgon ska jag och Linda ut och springa redan klockan 7, annars hinner hon inte innan skolan. Det blir gött! Sedan kommer pappa och Mikki på besök, det ska bli så kul! Mikki ska få träffa sina (förhoppningsvis) nya bästisar för första gången. Jag börjar jobba vid lunch och slutar inte förrän 22.00, då blir det nog en kvällspromenad med Adiam. Sov gott! Johanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0