Kärlek!

Hej förresten. Jag har haft en underbar förmiddag! Tog med hundarna till stallet och mötte upp pappa och Mikki där, vi gick en lång promenad och hundarna var helt vilda. De tre bruna musketörerna blev ihop väldigt modiga och försvann in i skogen på upptäcksfärd x antal gånger. Det var otroligt kul att se dem ihop. En svensk, en spansk och en portugis. Kärlek!

 

Efter prommen red jag lite dressyr på Simzon och han var jättefin! Förmodligen eftersom Malin hade fått bråka igår men fått igenom det på slutet, så när jag satt upp idag tog det typ 5 minuter sedan var han mjuk och fin. Jag måste vara lyckligt lottad eftersom jag har de två vackraste hästarna i världen, vad är oddsen liksom? Kärlek!

 

Nu måste jag göra en liten rush så jag hinner till jobbet i tid, det kan bli en tuff kväll! Puss och Kram! Johanna - alias solstrålen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0