Jag kan knappt bärga mig

Godkväll! Ännu en bra dag är över. Jag klev upp vid 9 imorse och började dagen med en joggingrunda med hundarna. Det gick väldigt bra att springa, jag underskattade mig själv och hade nog kunnat springa en bra bit längre än jag gjorde. Nå väl. Jag invigde förresten tightsen, jäklar vad bra dom var.

 

Efter jogget och lunch åkte jag till stallet och dolade runt. Packade Simpans grejer för imorgon ska vi vara med på hoppträning! Sjukt kul. Jag efterlyser dock en martingal att låna! Jag tror att S kommer att vara övertaggad på hoppbanan, jag kan knappt bärga mig..

 

Har även haft ridlektioner som vanligt på måndagskvällar. Det gick riktigt bra ikväll och vädret var härligt, jag hade alla grupperna utomhus. Åt middag på hippo som rutinen lyder, det var gödens. Nu är det talbok! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0