Helg

Hola. Jag vet inte vart jag ska börja! I fredags var jag hurtig. Jag sprang med hundarna på morgonen, körde bilen till ålidhem och gick till jobbet. Efter jobbet gick jag och Adiam till ålidhem och sedan tog jag bilen hem igen. Jag var hemma vid midnatt och en viss sambo rullade in två timmar senare, inga kommentarer.

 

På lördagmorgon åkte jag och Linn med Ida till lycksele. Jag hängde med Linn och Linn, tittade på dressyrträning, red ett kallblod och åt falafelrulle. Kort och gott. Jag åkte hem igen med Ida på kvällen. När jag kom hem blev det en sen grillning med karln, Mallis och Matte L. En vinflaska senare blev det dancefloor för mig och Mallis, en mycket lyckad kväll på dancefloor får jag lov att påstå. Denna gång blev vi inte nerkörda från scenen iallafall, haha.

 

Idag klev jag upp vid åtta klarvaken efter max 5 timmars sömn. Lade mig på altanen och slöpratade med Sofia i telefon tills gudvetnär. Gick över till mamsen, fick 2 fidolkort, kramade på världens sötaste lillebror, bytte glödlampor samt släpade ut Rollo på en promenad med hundarna. Efter det åkte jag till stallet, vi började med att hämta spån i Vännäs och sedan skrittade jag ut en sväng med S´et. När jag kom hem tog jag en kort lutare och sedan for jag ut och joggade med Linda och Dalila. Nu blir det sängen, jag kan inte beskriva med ord hur gött det kommer att bli. Sov sött! Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0