Grötar

Hej!
Mio ligger på en solfläck och snarkar, Rilli myser kudde och jag grötar mig i min morgonrock. Jag är mittemellan stallkläder och arbetskläder nämligen. Vi har varit i Braxsele, jag och dogsen. Det var gött väder. Vi gick en långprommis och sedan red jag lite dressyr med Simpan. Idag var jag dock extra rädd för björnar, vilket drog ner humöret lite. Jag var tvungen att ringa Andreas när jag va längst bort i skogen för jag tyckte mig skymta björnar överallt.

I helgen kommer Nora, då ska vi ringa Orsa Björnpark och kolla vad man kan göra för att boka sin björnfobi. Man kan kanske tro att jag överdriver eller skämtar, men nej, jag höll faktiskt på att börja gråta på skogspromenaden idag.

Nu är det snart dags för jobb. Det är enormt jobbigt att börja jobba 4 på dagen, det är ju då alla andra får åka hem från sina jobb. Nåväl, det är ett kort pass ikväll. See ya, wouldnt wanna be ya!

Kommentarer
Postat av: Mäster Ces

Jag ska också börja sova i solfläckar!

2010-05-04 @ 18:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0