Vad gör man inte..

Hej. Äntligen hemma från jobbet, jag har varit sjukt trött hela dagen. Så trött att synen blivit grumlig bitvis. Inte läckert och det beror säkert på att jag försov mig i morse och fick världens sämsta start på dagen. Egentligen skulle jag vara ledig imorgon (vilket jag verkligen såg fram emot) men icke sa nicke! Jobbar 8-16.30 imorgon vilket innebär att jag får flytta fram ponnyridningen samt åka ut till Braxsele på kvällen (och där ryker då min och karlns myskväll). Men vad gör man inte för pengar? Jag är trots allt ledig på lördag, då ska Älvan skos på morgonen, sedan ska jag rida Walter och på kvällen blir det spelkväll med några gamla bananer. Sedan jobbar jag på söndag igen, 11 timmar. Nu ska jag bara löka i väntan på att lök nr 2 slutar jobba.. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0