Ballerina kladdkaka

Godkväll. Det var härligt väder i braxsele och hundarna fick springa av sig lite överskottsenergi. Efter promenaden red jag Simzon en stund på ridplan och han var jättefin, han hade lite svårt att hålla koll på benen som vanligt men var riktigt samarbetsvillig.

Förra lördagen rymde alla fyra hästarna ut på byn och jag hade turen att olyckligt vetande befinna mig i stockholm. Det hade tydligen gått ganska vilt till och dagen efter var Älvan halt och lite varm i en hov. Hon var trött i flera dagar efteråt dessutom. Jag lät henne bara vila hela veckan och idag visade hon ingenting när jag sprang med henne, SKÖNT! Jag tror att hon helt enkelt bara var mörbultad efter den hemska rymningen.. Ska dock låta henne löka runt i hagen fram till fredag, då provar vi en liten tur i skogen!

Imorgon börjar jag jobba kl 8, och efter jobbet ska jag hänga med Elias! Lillgubben. Jag försöker komma på något som vi kan göra, vi brukar se på "Peter Pan" men det känns lite uttjatat. Nu ska jag krypa ner med pojkarna i soffan och äta ballerina kladdkaka <-- Sjukt gott. Godnatt! Johanna


Kommentarer
Postat av: sofie

Ballerina kladdkaka lät sjukt gott! Recept? :)



(sörjer fortfarande att jag glömde pecannötpaj-receptet hos er i höstas, du vill inte gulla med Andreas och höra om han kan skicka det (eller kanske en pecannötpaj?) till mig? :))

2010-03-10 @ 09:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0