Den där Åström

Hej. Det gick som smort att jobba idag. Nu är jag i alla fall hemma, jag mötte upp karln på willys för lite hamstring och nu ska vi laga tacos a la Dala och "den där Åström - han har temperament!". Det kommer att bli sjukt gott.

Ikväll ska jag ta vinboxen över axeln och åka hem till Tina, en tjej på mitt jobb, och hänga. Det blir nog mycket trevligt. Här i radhuset vankas det grabbkväll har jag hört. Det finns bara ett minus med den här kvällen och det är att jag mest troligt måste ta ultrabussen hem, ve och fasa..

Malin har haft pållarna igår och idag, men imorgon ska jag till stallet igen! Det blir gött. Ut och rida, och sedan ska vi till sågen i Vännäs och hämta spån.

Ha en trevlig kväll! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0