Att krypaköra i cirklar

Hej. Det var en rätt lökig kväll på jobbet idag, vi slutade prick i tid så jag har kommit hem, bytt om och gått en kvällssväng med hundarna. Andreas kom just hem med några små presenter från coop, jag fick en flaska balsam samt en påse med rosa rattar och hundarna fick varsitt litet fredagsben.

Haha. Jag har glömt att skriva ner min pinsamma incident från gårdagen. Jag stannade som känt på macken i Vännäsby, öppnade tanklocket, skruvade loss det inre locket (vad det nu heter) och la det på biltaket. Jag blev jättesur på den extreeemt långsaaammaaaa kortläsaren, tankade och kastade mig irriterat i bilen. Och körde iväg. En bit ut på 92an råkade jag slänga ett öga i sidospegeln och upptäckte att tanklocket fladdrade öppet i vinden.. Jag gjord en U-sväng, sedan fick jag spendera bra många minuter till att finkamma vägen och macken efter mitt lilla gröna innerlock.. Jag krypkörde omkring i cirklar med arg blick. Haha. Jag orkar inte..
Johanna

Kommentarer
Postat av: Pappa

Skärpning!!!

2010-03-26 @ 23:58:57
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0