Pepp på livet

Godkväll. Hemma från en trevlig jobbkväll med Adiam. Inga katastrofer eller jobbiga incidenter har inträffat. Kvällen avslutades med en lyxlatte a la Dala.

Fy fasen vad gött det var med en helg i Stockholm. När jag kom hem igår och i morse var jag sjukt trött, men nu känner jag mig väldigt utvilad och pepp på livet. Dessutom är det snart helg igen! Och jag är ledig fredag, det kommer att bli sjukt awesome. Jag jobbar dock söndag men det må ju vara..

Jag shoppade lite småsaker. En kenttröja som var för svettig och skrynklig för att vara med på bild, ett par skumma men älskvärda leggings, en liten väska och två små ljuslyktor som Andreas inte tyckte om. Jag köpte även en liten överraskelse till systeryster.



Här är den enda bild jag lyckades ta under hela trippen. Den föreställer Sofia med lilla underbara Svea i knät.



Nu börjar det bli dags för sängen. Imorgon ska jag åka ut till hästarna på dagen och sedan ska jag ha Marlenes lektioner på hippo på kvällen, det blir en hästonsdag med andra ord. Sov gott! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0