5 bajsar & en "förebild" på köket

Tjoho. Gött att vara hemma. Har precis kommit in från en kvällspromenad med dogsen, det blev sammanlagt 5 bajsar! Det är inte fy skam.

Nu ska jag påbörja packningen. Haha. Självdiciplin var det ja! Förresten, Andrew ska fixa och trixa i köket nu under helgen. Det vankas kakel! Jag tror att det kommer att bli awesome. Därför slänger jag in en "förebild" nu på köket, så slänger jag in en "efterbild" när jag kommer hem igen.

Där det är grådaskigt ska det bli kakel!


För alla er som tycker att jag är en dålig flickvän som åker bort och roar mig medan min karl får vara hemma och renovera kan jag bara säga.. jaa, det är Dala i ett nötskal. Neeeej.. nästa helg ska jag vara en duktig hemmafru och sitta hemma med hundarna så han får gå ut och dricka öl med grabbgänget (haha, bara jag som tänker på Mia&Klara nu?). Johanna

Kommentarer
Postat av: linn

vad fint ni har det! trots att det var "före-bilden"

2010-03-23 @ 13:22:19
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0