Snabb som en vessla

Hej! Jag är nöjd. Idag har jag nämligen:
- Börjat arbetsdagen 06.00 med kall mjölk och en nybakt kanelbulle
- Inventerat snabbt som en liten vessla
- Varit på Horze för första gången och flanerat omkring
- Kikat in hos Malin på hennes jobb
- Köpt ett evighetsben till Mio och några små kex till Rill
- Köpt en liten påsklilja och en liten kruka på Plantagen
- Varit ute och sprungit med karl och hundar i vårsolen

Jag är mycket nöjd med dagen och vill inte låta kräsen, men när jag gick i affärer kom jag på att jag vill ha:
- Nya selar till hundarna, som fungerar bättre att springa i
- Nya regntäcken till hästarna (deras hänger i trasor)
- Ett nytt träns med remontnosgrimma
- Strillemeny..

Så om någon känner för att överraska mig.. ehehehehe.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Strillemeny? Vet jag inte ens vad det är.

2010-03-31 @ 21:04:45
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0