Någon försökte smyga sig på oss

Oh my, jag är hemma från jobbet nu och vi har haft en helsjuk situation sista halvtimmen, haha. Jag och Adiam tog en kvällsfika i kontoret och fick plötsligt för oss att någon försökte smyga sig på oss (vi hörde massa underliga ljud) så vi låste in oss där. Vi var skiträdda och satt där inlåsta på kontoret, då fick vi för oss att någon smög utanför fönstret så det slutade med att jag typ satt på golvet och skrek. Haha förlåt Adiam att jag avslöjar detta nu..

I alla fall, till slut vågade vi gå ut men vi lämnade lyset på och sprang ut. Adiam vågade inte cykla hem så hon fick åka med i bilen och mitt på kolbäcksbron fick vi för oss att det fanns en tredje person med i bilen.. fy fan vad vi skrek. Hahaha. Herreje.. inte läckert att jag ska öppna imorgon 05.00! Jag kommer att vara livrädd. Tack och lov för att vi lämnade lyset på.

Nu ska jag betala räkningar (vissa fick ju lön igår) och sedan kasta mig i säng, godnatt! Ps. Vi har börjat på en ny ljudbok nu eftersom "Hypnotisören" tagit slut och jag vill bara varna alla för den (Hypnotisören alltså), det är bland det sämsta jag någonsin hört/läst! Katastrof. Ds.
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0