Kalkhavet

Hej. Nu är jag hemma igen och är helt utslagen. Jag hade egentligen tänkt lämna vovvarna hemma men Mio uppfattade givetvis att jag bytte om till stallkläder och började försiktigt peta på mig med tassen (något han nyligen lärt sig och som jag gillar). Det blev alltså ändrade planer och dogsen fick följa med. Jag ångrar mig kanske en aning så här i efterhand, hundarna hittade nämligen kalkhögarna.. Mio dundrade rätt in i kalkhavet och kom tillbaka helt täckt med kalk = VIT. Ända in i öronen! När vi kom hem igen var det raka vägen in i duschen för oss alla tre och alla mina ytterkläder ligger i tvättmaskinen.. suck.

Jag känner verkligen för att somna en stund i soffan. Det är mys! Imorgon är det stall och jobb igen, as usual. Sista jobbdagen innan min långhelg dock! Det kommer att bli awesome. Vi ska ju som sagt åka förbi Sudden i Övik, det ska bli mysigt. Lite jobbigt känslomässigt också kanske, men mest kul! Sedan ska jag hänga med Nora hele helgen. Hon har lovat att vi ska åka till Aubiose (tror det stavas så).. Jag hoppas att vi ska dricka lite vin också, vi har en del skvaller att ta igen.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0