Lunchrast

Hej. Jag passar på att surfa runt lite på min lunchrast. Jag är lite seg idag, det blev inte så mycket sömn inatt heller pga att jag nödvändigtvis skulle läsa två jättesorgliga bloggar just innan sänggåendet, jag grät så jag fick vätskebrist tror jag för jag hade rejält ont i huvudet när jag skulle sova. Jag lägger upp länkarna senare för dem som vill bli berörda.

Jag slutar jobba halv fem idag, då ska jag bara hem och byta om och sedan åka vidare till stallet. Förhoppningsvis blir det en lugn uteritt med både Marlene och Sandra. I så fall får både Simzon och Älvan följa med ut. Imorgon har jag lite sovmorgon, yey! Tragiskt att jag längtar efter den redan nu. Men nu måste jag ringa Rollo och kolla hur det gått med hundarna! Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0