Jag har legat lågt

Hallå. Jag har legat lågt med internet idag. Klev upp någon gång mellan sju och halv åtta (min morgon var ganska luddig), åkte till stallet och släppte ut pållarna och gav dem frukost. De tyckte att halv 9 var jätteseeeent att komma ut, och visade tydligt sina åsikter.

Jag gick en cirkus 40 minuters promenad med hundarna och vaknade till, mockade och red ut med Älvan en sväng. Tog med mig Tex ut som sällskap, han är bra på att skrämma bort vilda djur. Älvan var pigg och tramsig, hon blev galet rädd för Rebells bajshög, haha. Det var även hennes tur att bli friserad idag, hon blev mycket söt i sin nya lugg.

Efter ridturen skyllde jag på mina frusna tår och blev inbjuden på lunch hos Marlene, vilken lyx! Hundarna fick komma med in och tugga lite tuggben. Vi var extremt nöjda. Mindre nöjd blev jag när jag insåg att jag hade 4 km kvar att köra på min tank. Det var inte läckert, Marlene fann dock en slurk bensin i garaget som vi fick tratta in i bilen så jag tog mig till macken i Vännäsby.

När jag kom hem blev det dusch/sminkrekord, även tidsrekord på att köra till jobbet tror jag. Jag började jobba halv tre och kom hem för en timme sedan ungefär, cirkus 10. Tog en liten kvällssväng med dogsen och nu ska vi äta lite glass, sedan väntar säng och talis. Godnatt! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0