Inspiration

Med bra vänner och vårsol kommer inspiration. Det är helt galet hur mycket mina känslor för att rida Simzon kan skifta. Jag älskar honom men han kan vara riktigt besvärlig. I måndags var jag rasande och ville aldrig mera rida honom. Valet stod mellan att sälja honom eller pensionera honom. Nu när jag inte ridit på två dagar är jag jättepeppad på att rida honom, jag ska prova ett nytt bett, och jag är jättesugen på att rida inne på hippo och hoppa! Det blir en bra omstart med skoning imorgon och eventuellt klippning på söndag.. hoppas jag i alla fall.

Den enda bild som existerar när jag hoppar, tror jag. Jag ser galen ut i alla fall. Åh vad jag saknar att hoppa Maggan! Det var tider det. Jenny Nyström har tagit bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0