Home sweet home

Hej, nu är jag hemma i min fåtölj igen, där jag hör hemma. Hemresan gick som smort. Jag fick med mig ett par nya bakskydd från hööks till Simzon, jag har ju tappat ett av hans bakskydd någonstans under snön på andra sidan 92an.. kanske kommer det fram till våren. Jag fick även med mig två grymma tshirts till min hemmaman. Nu ska vi ta hundarna på en kvällskiss och sedan se en film!

Obs! Helgens bästa: Nora flyttade till Falun för att det finns bättre skidåkningsmöjligheter, hon har även gjort om sitt badrum till vallabod.

Sov gott i natt! Johanna

Kommentarer
Postat av: mäster C

NÄR FÅR VI SE BILDEN P ÅVAD SIMAJEN GJORT I KÖKET DÅ?????????

2010-03-21 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0