Gnawler

Hej. Im home! Lektionerna har gått bra idag, det var hoppning, elever och ponnysar var duktiga. Jag åt en sjukt god middag på hippo som vanligt, idag var det quorngryta med ris! Jag kan även verkligen rekommendera räksoppan (utan räkor för min del)..

Jag shoppade hundgrejer som planerat så nu ligger de bruna här med varsitt ting. Mio har fått en stor hårdpressad tuggring och Rillan har en liten gnawler med biffsmak. Dessutom blev jag tvungen att handla ett par nya jodpurs eftersom de gamla drev mig till vansinne med sina lösa äckliga sulor och korviga flärpar. De åkte direkt i en soptunna när jag betalat de nya.

Imorgon ska jag upp tidigt och ut till stallet, sedan börjar jag jobba halv 12. Och på onsdag börjar jag 05.00 igen, vilken ångest!

Jag börjar bli sjukt peppad på Faluntrippen, jag ska hälsa på Sudden på vägen ner!

Nu måste jag gå och sova. Godnatt! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0