Dalas obefintliga självdiciplin

Mmm. Nu är jag hemma igen, det har gått bra att jobba. Min plan var att direkt gå ut med hundarna när jag kom hem från jobbet, och sedan ta en liten lur på soffan. Syftet var att jag då skulle orka umgås med karln på kvällen, kanske spela lite spel, städa lite och dylikt. Men vad har hänt? Jag har kommit hem, jag har pratat med lillasyster i 24 minuter på telefon, Andreas släppte ut hundarna på lunchen så det är inte promenadpanik (jag har alltså inte varit ute med dem än), jag sitter vid datorn och gör oviktiga saker, jag har knäppt upp gylfen och ätit en mandelkubb. Jag kommer totalt att missa min lur!!

Nu har Mio varit här och greppat mitt knä i protest. Han la upp sin tass på knät med utspretade fingrar och greppade. Så nu måste jag alltså bege mig ut på promenad då, hur kan man neka Mio liksom.. ska bara svida om till riktigt fula mjukisbyxor först. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0