Hästsöndag

Halloj vad skoj.

Jag klev upp relativt tidigt imorse (för att vara söndag iallafall), åkte till stallet, släppte ut pållarna, mockade och red ut med Simzon. Först en kort sväng ensamma och sedan en längre sväng tillsammans med Marlene och Winston, hon ringde nämligen när jag redan hade hunnit ut i skogen så då vände jag tillbaka. Vi var lökiga och red barbacka, när underlaget endast tillåter skritt så orkar jag inte sadla, haha. Simzon fick även en liten frisering förresten, han blev mycket fin.

Jag svepte en "hunger control" som hade en massiv eftersmak av järn (kan min kropp dock verkligen behöva) och åkte till hippo. Red ut i skogen med Walter, han skötte sig mycket bättre än jag trodde att han skulle göra. Det var kul att få bränna på lite i skogen med en ponny! Underlaget var riktigt bra i kullaskogen faktiskt. Jag blev svettig.

Jag fick en invit in på kontoret och fick se videon på Älvans femåriga avkomma i Tyskland, det var kul! En söt fux. Tittade lite på dressyrtävlingen och åkte sedan hem.. och här är jag nu! Gluttar på melodifestivalen på datorn, vi dissade ju den för sällskapsspel igårkväll. Middag hos mami ikväll.
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0