Coco Crazy

Hej. Nu är jag hemma igen efter dagens långa arbetspass. Jag fick spagetti och jättegod vegfärssås av min älskade karl när jag kom hem. Fick ett varmt välkomnande av Akilles också, som med riktig inlevelse försökte lura mig att han och Mio fått svälta hela dagen. Han påstod att husse inte gett dem någon mat alls, vilket visade sig vara felaktigt. Ännu en gång.

Förresten! Jag hade en trevlig kväll med Dalila och Linda igår. Vi skulle egentligen spela gamla nostaligska spel men ingen av oss hade hittat "sitt" spel, något som inte uppdagades förrän vi alla var samlade. Haha, inte helt oväntat. Jag var skitpeppad på CocoCrazy ju. Det blev dock trevligt ändå! Vi drack vin, skvallrade och tittade på Notting Hill.

Nu ska jag och karln titta på ännu en Läckbergare. Ha en mysig söndagkväll! Johanna


Skugg: Haha. Jag måste försvara mig. NEJ vi tar inte gulliga förväl varenda gång någon lämnar rummet. Andreas hade kört taxi hela kvällen/natten och jag skulle upp och jobba hela dagen idag. Då kan man väl ostraffat få pussas hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0