Briljant

Hej! Sitter på jobbet och äter middag. Har haft fullt upp med hästar och hundar hela förmiddagen. Jag och Marlene gav oss ut in snöstormen med Simzon och Rebell, vi (läs: jag) kom på den briljanta idén att vi skulle rida i djupsnön, vi kunde inte hålla oss ifrån att dundra fram lite i galopp och det var skitkul! Tills vi tappade ett benskydd var. Haha. Det var ett projekt att få skydden på plats igen i en halvmeter snö.

Nu är min break slut, jag önskar att jag fick gå och sova nu men det går icke. Jag slutar 8 ikväll om allt går enligt planen och då måste jag packa inför helgen eftersom vi åker tidigt imorgon. Johanna


Kommentarer
Postat av: Pappa

Är hos dig före 08.00

2010-03-18 @ 18:28:00
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0