Hur fariken

Godkväll. Jag är hemma en timme för tidigt idag, gillas inte. Jag är för snål för det.

Jag har fått en galen idé och kommer säkerligen att ångra mig bittert. Om jag ska kunna genomföra den måste jag hitta mitt gröna kort som jag inte sett skymten av på 2 år (och gärna ikväll eller imorgon fm). Hur fariken ska det gå till? Det är typ 2 flyttar sedan jag såg det.

I morse sprang jag en längre slinga i I20 och det gick sjukt bra. Får se om jag orkar släpa mig ut på en imorgon bitti också, ska ju ändå ut på hundpromenad så då kan jag lika gärna jogga. Känns iofs inte lika kul nu efter att Andreas avslöjat att mitt hemmamek är jättefult. Jag brukar ta på mig ett festligt skärp och sätta fast hundkopplen i när jag springer. Tydligen inte OK.

Förövrigt ser jag fram emot första riktiga helgen på en månad! Ledig lördag och söndag som sagt. Vin ska inhandlas! Puss. J

Kommentarer
Postat av: Pappa

Inte överdriva MUCK-firandet.

2010-06-18 @ 20:20:48
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0