Hej, det var inte igår..

Hej, det var inte igår. Jag vill inte blogga men Frida tvingar..

Jag sitter och spöar Andreas i betapet. Det är så enkelt så jag kan blogga lite medan han gör sina drag. Okej nu ljög jag lite, jag brukar alltid förlora men just nu leder jag taskigt stort.

Vi klev upp sju imorse, lördagmorgon och allt. Mikki blev avlämnad här och ska vara här hela dagen. Det är första gången som han är här utan pappa men det går fint, pappa är med ungdomarna och hämtar ännu en hund till familjen. Det är en grandis från Ånge.

Här är hon den lilla knösen..


Jag och Andreas joggade en runda (3 km +) med Akilles och Mikki, sedan tog jag samma runda med Mio. Så jag vill påstå att jag varit halvduktig. Jag gjorde ett par hundra situps till tonerna av Top Gun som avrundning. Mellan betapetande och lökande håller jag på med en major garderobsrensning, jag har redan fått ihop en proppfull ikeakasse med klänningar, jeans och tröjjor. Jag ska forsla över den till mamma under kvällen så hon kan mulvada igenom den innan den åker till Myrorna. Tror det kommer bli en säck med skor också, och eventuellt jackor. Sedan kommer det dryga - socklådan. Jag har säkert 50 strumpor som saknar partner.

Ett besök i Braxsele ska även klämmas in. Gräsiglarna har börjat hänga på betet och är sjukt nöjda.

Jag vill ha pizza till middag. Jag vill även ha något ångestdämpande eller eventuellt en spark i röven.

Foxtrot Uniform Charlie Kilo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0