Semesterdag nr 1..

..infann sig igår och avklarades på ett mycket somrigt vis. Lång sovmorgon, tog bilen och hundarna till Linn i Ersmark och så gick vi en lång hundpromenad i solen/skogen. Opala var lite läbbig bitvis tyckte Rill men annars gick det bra. Vi drack kaffe och åt bagarstugebröd. Sedan åkte jag hem igen, åt middag med Andrew, duschade och dolade lite och sedan cyklade jag tillbaka utan dogs. Det blev en hel del vin.

Idag har semesterdag nr 2 glidit igång men jag sitter fortfarande i morgonrock. Tänk att det ska vara så enkelt att ställa om dygnet. Jag ska strax åka till stallet och träna lite dressyr, hehe. Inte läckert men jag måste ju. Det ska även smörjas och donas. Vi är bjudna (jag bjöd själv in oss) på middag hos papi ikväll, och jag ska få en cykel! Det blir great. Ha en bra dag! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0