Big B

Hej. Det är ett konststycke att äta knäckemackor och blogga samtidigt. Jag lyssnar på Eurovisionlåtar och ska snart åka till jobbet. Min självdiciplin var inte tillräcklig för att rida i ösregnet som jag lyckades pricka av i stallet idag.

Denna vecka består mest att kvällsjobb, hästar och hundar. På lördag är det muckparty, då är det all in som gäller. Jag har sett till att vara ledig på söndag endast för att kunna vara bakis. Jag måste hitta en muckpresent till Sofia men jag kan inte bestämma mig för om jag ska köpa något dåligt eller något bra. Jag borde även hinna med en sväng till de gamle i Robertsfors och en sväng till ungdomarna i Nordmaling denna vecka men jag vet inte när jag ska kunna flika in det. Jag längtar efter att få träffa Big B! Ha en bra dag. Johanna.

Bianca


Kommentarer
Postat av: Frida

hon är inte så "big" ännu, utan en plutt som älskar att sova på oss

2010-06-15 @ 15:04:49
Postat av: Ida

Äntligen är du igång igen, I like!



Angående Sofia så är jag nästan benägen att köpa en present jag också. Hon är min idol efter incidenten med den där snubben hon nitade i skrevet. :-)

2010-06-15 @ 16:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0