Vi susade fram

Hej. Jag tror att jag fortfarande känner av nyårskalaset en smula i kröppen för jag är ganska trött efter den här dagen. Den började med en mysig galopp i skogen med Simzon, vinden bet i kinderna kan jag tala om. Men det kan ha varit för att vi susade fram så fort..

Lektionerna gick bra idag förutom en liten (eller ska man säga stor i det här fallet?) dispyt. Det var iallafall kul att ha stora hästar för en gångs skull, annars har jag ju bara ponnylektioner. Dock känner man ju ponnysarna utan och innan så det blir ju lite svårare med de stora som jag knappt ser nuförtiden. Linn och Linn var väldigt duktiga :)

Jag fick grönsaksbollar till lunch och det var så nedrans gott så det kanske blir samma till middag också.. Ikväll ska jag bara vara pensio, mysa med grabbarna och se någon film! Kanske drar en till blogg senare också, om andan faller på. Johanna

Kommentarer
Postat av: linn

jag lovar och svär att jag ska skärpa till mig inför morgondagen.. vad var det för dispyt? missade man nåt spännande?

2010-01-02 @ 18:15:39
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: öjbrandt

du var såå duktig. ser fram emot morgondagen! vad för dispyt? KRAM

2010-01-02 @ 20:49:15
URL: http://ojbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0