Simzon gav ifrån sig lustiga ljud

Hej igen, här kommer en liten update! Igår följde Nora med till stallet trots allt, vi åkte först ut till hennes lilla häst Pigge och packade hennes transport, hon flyttar ju till Falun idag! Sedan åkte vi till Braxsele och red ut på Simzon och Älvan. Det var trevligt men kallt! På tal om detta ska jag ringa Nora strax och se hur det går, hon ligger väl längs vägen nu kan jag tro..

Efter stallet igår så åt jag iallafall middag med Rebecka på Olles, mycket trevligt. Middagen avslutades med en mycket fin appletini, sedan åkte vi hem till henne och åt semlor och drack drinkar med svartvinbär och lingon juice. Det blev utgång trots allt dock var det inte lika roligt som förra helgen, det var alldeles för många idioter ute på dancefloor, det gick knappt att dansa för alla odrägliga osexiga människor. Det kan tilläggas att jag även kanske var lite för trött för utgång. Middag och övrigt häng var däremot väldigt uppskattat.

Idag åkte jag och karln med Lars ut till Braxsele, pojkarna + Sandra körde vidare till Bjurholm och spelade innebandy medan jag och Marlene var ute med Simzon och Winston. Det var sjukt kul att rida idag, hästarna ville bara tävla mot varandra ute i skogen.. så då fick dom göra det. Simzon gav ifrån sig lustiga ljud och sprang som en dåre, hur glad som helst. Det var fin pudersnö och helt ok temperatur, denna gång förfrös vi inte tänderna iallafall. Sist vi var ute och rejsade i skogen skrattade vi så mycket så det började ila i framtänderna.

Nu har vi kommit hem igen, ätit god middag och levererat lite proviant till mamma som ligger hemma med stukad fot. Nu börjar "En annan del av köping" så jag måste avrunda. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0