Random

Hej igen. Jisses vad jag har legat i här ikväll. Det börjar dock bli dags för sängen och talbok strax, vi lyssnar på "Hypnotisören". Jag stör mig lite på författarens språk men den är ändå ganska spännande.

Imorgon är jag helt ledig, underligt! Inget jobb och Malin har gospållarna. Det är rally i Braxsele imorgon, lite läckert men ingen idé att försöka rida tydligen! Så imorgon blir det sovmorgon, en löparrunda och kanske middag i stan, jag känner ett grovt sug efter en appletini. Jag ska förresten även kolla efter Siggegrejer i förrådet.

Jag älskar mina hästar enormt! Var bara tvungen att tillägga det.

Sov sött! Johanna

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att du är med, lycka till :)

2010-01-23 @ 10:22:47
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0