Nu fick jag huvudvärk

Shit, jag är hur trött som helst. Det har dock inte varit en speciellt jobbig dag. Sov gott och länge, gjorde en visit hos hästarna, åt middag på hippo (som har en utomordentlig meny nu för tiden), hade mina fem lektioner och sedan åkte vi och lämnade golfen på en verkstad. Imorgon får jag nämligen hämta lillsaaben.

Imorgon är jag förövrigt ledig, ska spendera dagen med hästarna (och hundarna ska med). På kvällen ska jag till Rebecka och smida några planer. Roy och Mio ska även få träffas och se om dom vill bli kompisar.

Fick precis ett mail som inte direkt var en humörhöjare. Tänk att man ska måsta prata allvar med människor som är dubbelt så gamla som mig. Nu fick jag huvudvärk. Jag ser fram emot en spoon och lite talbok nu, godnatt gott folk! Imorgon ska jag se till att få mig några ridbilder på Älvan. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0