Nu är jag mätt på en Nutrilett!

God förmiddag. Jag sitter här och känner peppen inför ännu en arbetsdag. Malin har hästarna idag.

Inatt drömde jag att vi flyttade, det var dock inte till Falun utan till Lycksele. Men Nora och Pigge bodde där i allafall, dessutom var det cykelavstånd hem till mamma i Umeå så det var ju ganska slappt. Dock kunde man inte köpa hö i stallet dit Älvan och Simzon flyttade, utan man var tvungen att ha med sig eget hö första dagen, vilket resulterade i att de blev utan mat några dagar. Det var en underlig dröm.

Nu har jag avklarat min enformiga lunch. Vågen har stått helt stilla sedan i fredags.. ge mig motivation. Johanna


Kommentarer
Postat av: C-lan

Om du läser i din egna blogg ser du svaret på vågproblemet! Du verkar ju äta mer ostkrok än du dricker vatten :(

2010-01-21 @ 13:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0