Min lediga dag

Åh, tänk om man aldrig behövde jobba. Bara gå med hundarna i skogen, rida och pyssla i stallet hela dagarna. Sedan på kvällarna bara mysa runt i min stora fleecerock, bada i badkaret och spela bean. Det är ungefär så min dag sett ut idag, inklusive en mycket smaklig ädelostpasta till middag! Träffen med Rebecka är framflyttad till fredagkväll, imorgon jobbar jag en sväng på flyget samt har en lektion ute på hippo. Malin har hästarna imorgon och tydligen så vankas det snöstorm i Braxseletrakten?

Nu ska jag börja pynta av vår julgran, bättre sent än aldrig som man säger. Sedan ska jag göra mig en hemmagjord semla för att fira denna ytterst trevliga lediga dag. Johanna

Kommentarer
Postat av: Pappa

Dom har lovat 30 cm snö här i morgon. bara att ut och skotta. Blåsa skall det oxå.

2010-01-26 @ 22:54:40
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0