Massage på Wilmas

Hej igen. Nu har jag alltså varit på en riktig massage för första gången i livet mitt. Det var först cirka 30 min rygg och nackmassage som var riktigt bra (dock tyckte jag att det "klickade" i ett revben varje gång hon var på vänstersidan så jag hade lite svårt att slappna av, haha). Proceduren med att ta av sig bhn var aningens obekväm, jag stod som och tvekade en stund.

Sedan var det ungefär 30 min avstressande ansiktsbehandling (ansiktsmassage) och det var väldigt avstressande faktiskt, jag höll på att falla sömn. Det hela avslutades med en ansiktsmask och en fuktkräm samt en ögonkräm. Nu tror jag att den här ögonkrämen har gett mig biverkningar för det rinner ur ögonen så fort jag hållt dem öppna lite för länge. Hur som helst är jag mycket nöjd, speciellt över att bli täckt av en enorm värmedyna medan ansiktsbehandligen pågick.

Efter Wilmas mötte jag upp Emelia för en fika (eller en salladsbuffé i mitt fall) och sedan tog vi en liten sväng i staden. Jag råkade köpa en ljuslykta, en julkula och en tshirt. Nu ska vi gå ut på hundtur. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0