Lunchrast utan lunch

Hej. Sitter på jobbet och har lunchrast utan lunch. Det blev två bananer och ett glas vatten. Jag känner mig så sjukt peppad på min diet. Imorse vägde jag 61,6 vilket väl bör vara mera korrekt än gårdagens invägning, från och med nu ska jag bara väga mig på morgonen.

Det är sjukt lugnt här på jobbet idag och jag slutar 17.00 om inga förseningar ställer till det. Det är drygt att det ligger två fat med nybakta kakor här bredvid datoren..

Ikväll ska vi äntligen på bio och se "Luftslottet som sprängdes", jag var oerhört peppad inför premiären men sen glömde jag som bort den. Förövrigt jävlas bilen fortfarande, jag fick tigga skjuts för att komma till jobbet. Bävar för hur det ska gå med hästarna de kommande dagarna, givetvis väljer ju min bil trettondagshelgen att gå sönder på så att ingen verkstad ska vara öppen. Ha en nice dag. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0