Jag har något att bekänna

Hej. Jag har något att bekänna. Min bantning skulle egentligen gå till så här: 2/3 mål om dagen skulle bestå av måltidsersättning och det sista lilla målet skulle jag äta en normal vegetarisk portion av vadsomhelst. Där mellan skulle jag ev få äta en frukt eller två. Detta höll jag fram till sjutiden idag då min mage tvingade mig att trycka i mig en rostad tonfiskmacka.. var är min självdiciplin? Nåja, nya tag imorgon, det var endast ett litet bakslag. Ikväll blir det en tidig kväll, jag är dötrött. Min bil står förövrigt på Lindholms över natten för att värma sig, jag hoppas innerligt att det hjälper! Nattis.

Alla blir avundsjuka när jag äter mina nutrilett bars..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0