Jag brinner av

Hej. Kom hem från hippo för en liten stund sedan och sitter redan i min lila morgonrock. Dock så kokar jag. Läste på vk för några dagar sedan om en tjej som ramlat av sin häst efter att någon jävla idiot kastat smällare/skjutit raketer efter hästen, nu ikväll fick jag veta att det var en av mina söta elever som varit ute och provridit en ponny som familjen eventuellt skulle köpa. I artikeln framgår det inte, men tydligen hade personen som skjutit fyrverkeri/smällare efter henne konfronterats och då försvarat sig med "du borde inte vara ute och rida om din häst inte är säker". Herregud, tjejen är typ 12 år och ska få en egen ponny, så hon var ute och provred den.. vem är så satans dum i huvudet att man kommer på idén att sikta på henne med något sånt? Jag ska hänga ut personen när jag får reda på vem det var.. Johanna

Artikeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0