Intresseklubbstisdag

Hej. Nu är jag hemma från jobbet igen, de fyra timmarna kändes mot förmodan väldigt långa ikväll. Kanske för att jag har varit konstant hungrig, jag ångrar allt jag sagt om måltidsersättningar! Sanningen är att de inte mättar ett skit.

Efter jobbet fastnade jag en stund inne hos mami, det är tydligen omöjligt att bara gå in - utföra ärendet man kom för - och gå ut igen. Det blir alltid en stunds skvaller. Med min hem fick jag iallafall två schyssta klädesplagg. Jag ärver efter mamma, hon är alltid före mig i modet. Nu känner jag för att gå i säng men tydligen ska det spelas ett parti Bean först. Johanna


Kommentarer
Postat av: Jessie James

men det är väl för att slippa matlagning som man skaffar en kille? höhö

2010-01-13 @ 03:50:18
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0