Högen på löken

Shit vad vi har varit lökiga idag. Först slog vi (jag) sovmorgonsrekord, sedan dess har vi nästan bara suttit i soffan och ätit potatisgratäng. Jag har förvisso varit ute på promenad med dogsen, vi gick förbi mamma och åt lite granatäpple, men det är det mest ansträngande jag gjort på hela dagen. Hundarna verkar vara lika lökiga pch trötta som vi.

Förresten har jag nu sett filmen "De misstänkta" som det var ett sånt rabalder om, och jo, den var bra! Men jag ska nog se den igen för att bli varse alla detaljer.

Nu sitter alla tre grabbarna i soffan som en jättelökhög. Det ser mye godt ut. Imorgon ska jag upp i normaltid, jag ska släppa ut våra hästar/bilar på morgonen och sedan blir det en tur med Simpan. Jag hoppas på mänskligt väder. På söndag ska jag rida Älvan!

Efter stallet ska jag åka till Hippo och ha dressyrkurs. Det blir nog kul! Nu vankas det kanske snart ett bad? Godt. Sov sött! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0