Hemme från jobbe

Joo, nu är jag hemma efter vad som känns som en oerhört lång arbetsdag. Det känns som om jag varit borta ett dygn. Jag har förresten glömt att skriva om kleptomantanten som vi hade på besök i tisdags, det var intressant att se hur hon lade upp snatteriprojektet. Tur att vi har en handlingskraftig ryss på restaurangen.

Det händer inte så mycket på min front den här veckan får jag väl villigt erkänna. Malin hade hästarna idag och har dem imorgon också vilket passar mig ypperligt med tanke på att jag inte har någon bil. Imorgon ska Simzon vaccineras och på lördag hoppas jag på en ridtur med Nora och ett besök hos Pigge. På lördagkväll blir det även gomiddag med Rebecka om allt gå enligt planen. Johanna

Jag må vara trött, men jag är på bättre humör än jag ser ut. Jobba rules.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0