Godmorris

OMG. Rebecka ringde för en stund sedan, hon lät hur pigg och fräsch som helst. Själv är jag mycket sliten här i min morgonrock.. men det var det värt. Jag har fått höra att grabbfesten som karln var på igår avhandlade en del mycket intressanta ämnen. Ska strax börja bege mig mot stallet, Linn Ö ska följa med ut och rida så hon ska få köra dit med tanke på min låga körbarhet för tillfället. Nu ska det bli gott med en pulversoppa, C-LAN!

Har du sett den här? (Lite felriktad luring en dag som denna)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: C-lan

Vet nog att du måste övertala dig själv varje gång du ska äta en pulversoppa att de är goda :( måste den vara klumpig bara för att den är nyttig eller? :( eller, den är inte ens nyttig, innehåller ju inget:p

2010-01-12 @ 12:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0