Filmtips.. igen.

Sofia kommer hit på filmkväll, så jag behöver tips igen! Tyvärr är jag ganska kräsen.. till exempel har jag inte så mycket tillövers för Amerikanska sexkomedier eller romantiska filmer. Jag hatar dåligt skådespel och det får absolut inte vara för sega filmer. Det får inte heller vara synd om djur i filmerna för då blir jag för sorgsen. Exempel på extremt dåliga filmer: Johan Falk, 40 days and 40 nights (jag vill skrika rakt ut bara av att se titeln! I den här filmen får en tjej orgasm av ett blomblad i trosorna..), American Pie - Love book, En prinsessas dagbok (tortyr), osv. Sen gillar jag oftast inte heller rymdfilmer, krigsfilmer, framtidsfilmer eller gamla cowboyfilmer. Johanna

Kommentarer
Postat av: Ida

Pay it forward var ju en av de andra filmerna vi tjatade om, det är mitt tips :-) (lite för sent nu kanske)

2010-01-04 @ 21:13:32
Postat av: Anonym

man on fire?

2010-01-04 @ 23:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0