Fast i en snövall

Hej. Det har varit en jävla dag på jobbet, flera inställda plan som varken kunnat lyfta eller landa. Vi jobbade över men kvart över 9 var jag ändå till slut tvungen att överge Yuri och åka ut till hippo eftersom jag skulle ha lektion med en ridskoleelev som precis fått en egen ponny.

Hur som helst, över till rubriken. På väg hem från stallet, cirkus kvart i elva, svängde jag in på vår parkering. Snön yrde och jag hade inte mycket till sikt, dock hade jag tydligen rätt bra fart! Jag svängde nämligen rätt upp på en snövall som täckte infarten till parkeringen och mitt uppe på den snövallen blev jag fast. Vi skottade ett bra tag, till slut körde en karl förbi och drog loss oss med en lina. Det var inte speciellt roande!

Jag är inte verklig..


Nu är klockan över midnatt men jag tänker ändå dricka ett glas vin med min käre sambo, det är jag värd efter den här dagen! Om vädret tillåter blir det en löparrunda imorgon innan jobbet. För att släta över det här med vin på en onsdag. Braxseleborna mockar åt mig imorgon så jag slipper köra ut på morgonen i det här rusket, dom är bäst. Godnatt! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0