Vi äger

Hej. Nu är vi inne från löparrundan, det gick lätt och det var precis lagom kallt! Jag höll tempot ganska bra för att typ aldrig springa. Det kan ha berott på att Akilles drog mig runt hela rundan, jag hade båda hundarna i sele och deras koppel fästa i ett skärp runt min midja. Mio sprang jämsides med mig men Akilles drog mig framåt, den lille gynnaren. Han tyckte att det var en helt awesome idé det här med löpning. Johanna

 

Jag och mina älskade zombiehundar (ögonen!) efter rundan.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag och Rillan sprang ju 6 km/dag flera dagar i rad när han var här. Han tycker det är bara kul. Fortsätt sådär så blir det bara bra.

2010-01-23 @ 15:43:57
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0