Crapers cat

Bilen vägrar fortfarande, jeg blir galen. Det är lite frustrerande när man bara kan stå i sin barbapappavinterklädsel och titta på när karlar mekar men själv fattar man ingenting. Inte för att det ligger i mitt intresse att lära mig mer heller, men det vore förmodligen bra om jag gjorde det. Andreas har någon ny idé nu men vi får inte lämna in bilen på Saabverkstan förrän måndag. Lyckligtvis har vi fått låna en hyrbil vilket räddar helgen.

Jag har precis bokat flygbiljetter till Stockholm i februari, jag och Sofia ska ju på Kent då (det har ju blivit lite av en tradition att gå med Sofia Kent nu). Det kommer att äga. Vi ska bo hos Sandra och vi har planerat in vinförtäring, shopping och konsert. Johanna

Sofias Blogg


Kent

Kommentarer
Postat av: Janna

varför får jag intrycket att man inte ska ha saab?

problemen sprider sig som ringar på vattnet!

2010-01-08 @ 14:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0