Den gula vågen

Jag sitter och skrattar högt nu! Haha.

2006-05-13
"jag badade med elias igår. imagine this! jag ligger i badkaret med bara huvudet ovanför vattnet och elias sitter längst bort och leker med en tuppformad tvål. plötsligt hör jag att han börjar småfnissa..
- hihihi.. hihi..
- vad är det?
- mohanga (elias version av johanna).. hihi.. jag tissaj i badet..

frida tyckte givetvis att det var jättekul att jag fick återuppleva "den gula vågen" som hon själv utsatte mig för, för x antal år sedan. en stund senare la hon av en konstig kommentar. jag låg kvar i badet och ropade på frida ett flertal gånger men hon stack bara in huvudet och vände igen, varje gång.
- frida! du lovade att du skulle ta upp elias så jag fick duscha av mig och tvätta håret!!
- JA! MEN DU GÅR JU BARA HELA TIDEN!
jag låg kvar i badkaret och såg ut som ett frågetecken. sedan kom frida tillbaka när hon kom på att det var HON som gick hela tiden"


Gammal bild på älskade krypet som nu är 6 år gammal! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0